Lever het VoIP systeem dat aansluit op het bedrijfsproces van jouw klant. En niet andersom. Werkt jouw klant op een vaste werkplek of vanuit huis? Zijn zaken als betrouwbaarheid, controle en flexibiliteit bepalend voor de tevredenheid? Jij als partner meet elke klant een passend VoIP systeem aan. Wij informeren je graag over hosted telefonie oplossingen. Het meest gekozen VoiP systeem bij MKB Nederland.
Door een ver-gaande integratie van vast- en mobiele telefonie heeft jouw klant alle mogelijkheden van de hosted telefooncentrale op zijn smartphone. Daarbij heeft de eindgebruiker de controle over zijn/haar bereikbaarheid en het telefoonnummer waarmee hij/zij uitbelt.
Met onze nieuwe integratiemodule zien medewerkers vanuit hun webbrowser of hun collega in gesprek is of starten ze een nieuw gesprek met een enkele muisklik. Met de CRM integratie zorg je bovendien dat je klant de juiste gegevens bij de hand heeft voor een optimaal gesprek.
Wil je jouw klant toegang bieden tot zijn telefooncentrale zodat hij/zij zelf de openingstijden kan wijzigen of kan kiezen wie er deel uitmaakt van bepaalde belgroepen en daarbij inzicht geven in zijn actuele dataverbruik via een portal die is voorzien van jouw eigen huisstijl. OneBase maakt standaard deel uit van onze communicatieoplossing waarmee je op gebruiksvriendelijke wijze veel functionaliteit aan je klant beschikbaar stelt.
Hoe is de bereikbaarheid van jouw klant? Hoe lang duurt het voordat een oproep wordt beantwoord? Hoe lang duurt een gemiddeld gesprek? Wanneer zijn de telefonische piekmomenten? Word elke gemiste oproep wel teruggebeld? Met de uitgebreide rapportage mogelijkheden van HIP Reporter maak je het allemaal inzichtelijk voor jouw klanten.
Neem contact met ons op en ervaar de voordelen van RoutIT