Vandaag voegen we Webex van Cisco toe aan Vast Bellen en Vast Mobiel Integratie. Op dit platform in de cloud kunnen klanten onder andere bellen via de app, samenwerken, bestanden delen en videovergaderen. Een erg waardevolle toevoeging die ook nog eens op een perfect moment komt; omdat overal, op elk device en met iedereen kunnen samenwerken cruciaal zijn geworden. Wij helpen je graag met de voorbereiding, en aan jou de mooie taak om al onze nieuwe én bestaande klanten hierover te vertellen.
Of het nu eenvoudig bellen, intensief samenwerken, bestanden delen, chatten of videovergaderen is. Webex is voor elke ondernemer de basis voor de digitale werkplek.
Cisco is de leverancier van het VoIP-platform (Broadsoft). Zij zijn ook gespecialiseerd in UCC-oplossingen. Met 325 miljoen actieve maandelijkse gebruikers is Webex van Cisco de nummer 2 in het aanbieden van UCC (Unified communications & collaboration) oplossingen wereldwijd.
Nieuw: MS Teams plug-in
Met een Webex licentie kun je gebruik maken van de Webex plug-in binnen Microsoft Teams, waarmee het mogelijk is om naar buiten te bellen. Binnen Webex kun je gebruikmaken van ruim 140 verschillende apps van/integraties met andere systemen, zoals met Microsoft 365-applicaties als MS Teams (met de Teams plug-in) en Outlook, maar ook met bijv. Google Calendar. Handig voor klanten die ook gebruikmaken van andere applicaties!
Vast Bellen wordt ‘Vast Bellen met Webex’
Aan elk uitgebreide Vast Bellen profiel voegen we standaard één Webex Basis-licentie toe. Klanten kunnen deze eventueel tegen betaling upgraden naar een nog uitgebreidere licentie. Met een Webex licentie kun je ook met behulp van een Webex plug-in vanuit Microsoft Teams naar buiten bellen zonder apart gebruik te hoeven maken van een vaste of mobiele telefoon.
Voor nieuwe én bestaande klanten van Vast Bellen en VaMo
Alle klanten met een uitgebreid Vast Bellen- en/of VaMo-profiel krijgen de basis licentie gratis (1 per profiel).
Hoe kunnen klanten Webex activeren?
Vast Bellen- en/of VaMo-klanten kunnen hun account met hun e-mailadres activeren. Dit kunnen zij zelf eenvoudig doen in OneBase.
Waarom? Vraag naar ‘UCC-tools’ stijgt
De wereld van communicatie en samenwerken verandert snel. Door de pandemie is de manier van werken wereldwijd veranderd. ‘UCC tools’ zoals MS TEAMS en ZOOM zijn in Nederland niet meer weg te denken om op afstand mee te kunnen werken. Daarnaast heeft de Coronapandemie voor een flinke verschuiving van ‘klassieke VoIP’ (vast bellen) naar UCC gezorgd. De verwachting is dat de VoIP-markt terugloopt in de komende jaren. Daarentegen verwachten we dat UC-oplossingen juist nóg meer gebruikt gaan worden.
Daarom voegen we Webex voor klanten toe!
De afgelopen periode is intensief samengewerkt om Webex te integreren. Webex biedt ondernemers de mogelijkheid om overal en op elk device via één app te kunnen bellen, vergaderen en documenten te delen. Extra handig is het koppelen van bestaande Vaste en Mobiele telefonieproducten aan deze nieuwe dienst, zoals de Cloud telefooncentrale.