Loading website
Samen verbinden.
Visie & Missie Evenementen Vacatures

Samen maken we elke ondernemer succesvoller

Continuïteit en bereikbaarheid zijn essentieel. Daarom maakt RoutIT uitsluitend gebruik van technologie van wereldwijde marktleiders als Broadsoft, Cisco en Oracle voor haar communicatie-oplossingen.

Onze visie & missie

Samen met onze partners elke ondernemer succesvoller maken met vernieuwende en hoogwaardige ICT-oplossingen: dat is onze missie. Wij geloven in de kracht van de partner, in eenvoud en in de kracht van ondernemen!

Ons doel is helder

Elke werkplek in de zakelijke markt voorzien van onze ICT-totaaloplossing. Dat doen we samen met onze partners. Samen vormen we een krachtige combinatie waardoor we in staat zijn ons doel te behalen.

Onze partners maken het verschil

Wij geloven in de kracht van onze partners. Zij zijn het lokale aanspreekpunt, en kennen de situatie en behoeften van de klant. Wij helpen hen nog succesvoller te zijn en het verschil te maken bij de klant.

ISO 27001

RoutIT is ISO 27001 gecertificeerd. ISO 27001 is de ISO-standaard voor informatiebeveiliging. Uw data is een belangrijk bedrijfsmiddel, dat overal en altijd toegankelijk moet zijn. Dat vereist passende bescherming en beveiliging. Voor partners en klanten van onze partners onderstreept deze certificering onze inspanningen voor kwalitatief hoogwaardige en veilige dienstverlening.

Evenementen

Het delen van kennis is een belangrijke pijler van RoutIT. Jaarlijks organiseert RoutIT een aantal evenementen om partners te informeren over de laatste ontwikkelingen binnen de branche en RoutIT.

RoutIT Vision

RoutIT Vision

Tijdens RoutIT Vision deelt RoutIT haar visie op de markt, en introduceert nieuwe producten en diensten. Naast de presentaties op het main stage, biedt RoutIT bezoekers Vision Expo: een vakbeurs met gerenommeerde spelers binnen de ICT en Telecombranche. In de afgelopen jaren was Vision Expo het platform voor onder andere Broadsoft, Eurofiber, Microsoft en Cisco om nieuwe producten en diensten te introduceren.

RoutIT Release

RoutIT Release

Het nieuwe jaar start met het evenement RoutIT Release. Tijdens RoutIT Release maakt u in korte en interactieve workshops kennis met het nieuwe producten, diensten, tooling en acties. U stelt zelf een programma samen dat bij u past.

Vacatures

Ben jij degene die samen met ons keer op keer het verschil maakt in samenwerking, kennis en service? Beschik jij over de juiste attitude, doorzettingsvermogen en wil je werken met Routerianen die net als jij de nodige expertise hebben? Reageer dan snel op de vacature via HR@routit.nl, of neem contact op met Jeffrey Kwee, tel 088 437 26 87. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

(Acquisitie n.a.v. deze vacatures wordt niet op prijs gesteld en kan juridische consequenties hebben)

TI Monitoring Analyst

Als TI Monitoring Analyst voer je taken uit m.b.t. het monitoren van de RoutIT ISP omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren, interpreteren en het rapporteren van operationele en technische data met als doel: een optimalisatie van beschikbaarheid, onderhoud en operationele kosten van de systemen (software, hardware en randapparatuur) van RoutIT.

Netwerk Ontwikkelaar VoIP

Wil jij je bezighouden met het ontwerp en architectuur van infrastructuur? Wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen een snelgroeiende marktleider?

Netwerk Engineer VoIP

Wil jij je bezighouden met het monitoren, onderhouden en aanpassen van een complexe infrastructuur? Wil je jezelf verder ontwikkelen binnen een snelgroeiende marktleider?

Centralist en Engineer Monitoring Center

Spreekt beveiliging je aan en wil jij onderdeel zijn van een hecht en professioneel team bij een toonaangevend, jong en snelgroeiend bedrijf? Wil jij bijdragen aan een optimale dienstverlening, conform procedures en protocollen? Naast je werkzaamheden als centralist heb je ook affiniteit met ICT? Ambieer jij een combi-functie als centralist en als engineer? Dan is hier je kans.

Cloud Engineer

Wij zoeken een ondernemende, vakkundige en flexibele Cloud Engineer. Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan onze afdeling TI (Technische Infra) en ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière? Wil je onderdeel zijn van een hecht en professioneel team, bij een toonaangevend, jong en snelgroeiend bedrijf? Dan is hier je kans.

Medewerker Delivery Connectivity

Als medewerker Delivery Connectivity is je doel het behalen van een hoge klanttevredenheid. Dit bereik je door het juist verwerken en afhandelen van diverse orders. Je hebt de verantwoordelijkheid om partners compleet en tijdig te informeren over de status van hun order. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een ticketsysteem (Topdesk), mail en de telefoon. Je volgt het logistieke proces nauwlettend en zorgt ervoor dat de vragen van de partners servicegericht worden afgehandeld.

Procesmanager Applicatie

Als Procesmanager Applicatie ben je verantwoordelijk voor het functioneren en (door)ontwikkelen van operationele applicaties binnen RoutIT. Jij zorgt ervoor dat key-gebruikers de systemen zo inzetten dat ze elke dag het werk beter doen. Dit binnen de door jouw gestelde voorwaarden.

Support Agent VoIP / Network & Security

Heb jij interesse in techniek en wil jij het naadje van de kous weten als het gaat om telefonie in de Cloud of van Netwerken & Security? Vind jij het belangrijk om met inhoudelijke experts te kunnen sparren, ze te helpen en jezelf te ontwikkelen? Dan pas jij bij RoutIT!

Support Agent Cloud

Heb jij interesse in techniek en wil jij het naadje van de kous weten als het gaat om diensten in de Cloud ? Vind jij het belangrijk om met inhoudelijke experts te kunnen sparren, ze te helpen en jezelf te ontwikkelen? Dan pas jij bij RoutIT!

.NET Ontwikkelaar

RoutIT is een jong en snelgroeiend bedrijf. De kracht van RoutIT zit in haar identiteit. RoutIT staat voor open en directe communicatie, oog voor elkaar en korte lijnen. Het levert haar diensten indirect via lokale partners, die elke dag weer kwaliteit verwachten. RoutIT wil deze verwachtingen inlossen en overtreffen. Als .NET Ontwikkelaar help jij RoutIT in deze missie.

Technical Support Agent Network & Security

Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Technical Support Agent VoIP

Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

TI Monitoring Analyst


Als TI Monitoring Analyst voer je taken uit m.b.t. het monitoren van de RoutIT ISP omgeving. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren, interpreteren en het rapporteren van operationele en technische data met als doel: een optimalisatie van beschikbaarheid, onderhoud en operationele kosten van de systemen (software, hardware en randapparatuur) van RoutIT.

Resultaatgebieden

  • Je bent in staat data te verzamelen uit verschillende systemen en softwarepakketten en in de grote databestanden verbanden en trends te herkennen;
  • Je zorgt ervoor dat de methodieken om deze data te interpreteren vastgelegd en geborgd worden;
  • Je speelt een rol in het signaleren en onderbouwen van (product)problemen en deze als feedback terug te geven aan de manager;
  • Je bewaakt proactief het netwerk en systemen en escaleert kwesties tijdig (incl. indien nodig buiten kantooruren ondersteuning).
  • Je reageert conform afgesproken procedures op verzoeken om ondersteuning door het verstrekken van informatie..
  • Je bent onderdeel van het functioneren van het incident- en problem management.

Technisch en operationeel 

  • Monitoren van de ISP omgeving aan de hand van KPI’s;
  • Tijdig leveren van forecasts t.a.v. onderhoud, groei en evenementen.

Projecten

  • Zo nodig projectmatig verbeteren van KPI’s, monitorsystemen en -opvolging;
  • Het mede uitvoeren van (deel)projecten onder begeleiding van een TI Engineer, met name bij die projecten waarin adequate monitoring geborgd moet zijn (tijdens of na projecten/wijzigingen).

Optimalisatie proces

  • Bijdragen aan het opstellen van ontbrekende procedures en het verbeteren van bestaande procedures m.b.t. service delivery en service support op basis van ITIL;
  • Bijdragen aan en up-to-date houden van een gedocumenteerde ISP omgeving door monitoren en het doen van verbetervoorstellen;
  • Actieve rol spelen in het onderbouwen en aanleveren van monitoring KPI’s.

Ondersteuning

  • Ondersteuning geven aan de TI-collega’s n.a.v. incidenten en problemen waarvan de oorsprong ligt in de ISP omgeving;
  • Het vroegtijdig opsporen van mogelijke bottlenecks.

Functie-eisen

  • MBO+ werk- en denkniveau op ICT-gebied;
  • Werkervaring in grotere IT omgevingen (datacenter pré);
  • Goede kennis van een ISP infrastructuur;
  • Kennis van Cisco apparatuur (CCNA level pré);
  • Kennis van Linux besturingssysteem;
  • Kennis van Windows besturingssysteem;
  • Kennis van Zabbix of vergelijkbare monitoringssoftware;
  • Teamplayer met een grote mate van zelfstandigheid;
  • Goede communicatieve- en sociale vaardigheden;
  • Kennis van ITIL m.b.t. IT service management;
  • Gedreven en resultaatgericht.

Competenties

  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid;
  • Analytisch denkvermogen;
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit;
  • Vasthoudend en resultaatgericht;
  • Technische kennis.

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Netwerk Ontwikkelaar VoIP


Wil jij je bezighouden met het ontwerp en architectuur van infrastructuur? Wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen een snelgroeiende marktleider?

Lees dan snel verder!

Organisatie

KPN / RoutIT is marktleider op het gebied van hosted telefonie. Een groot deel van zakelijk Nederland belt via ons platform dat ook het hart vormt van de KPN EEN telefonie oplossing. Om zo goed mogelijk in de behoeften van de klant te voorzien, wordt een totaaloplossing geboden. KPN en ruim 1500 partners hebben inmiddels meer dan een miljoen zakelijke gebruikers aangesloten op onze vaste en mobiele oplossingen. Op de locatie in Ede werken ruim 150 collega’s en er wordt nauw samengewerkt onze andere KPN collega’s op andere locaties zoals Zoetermeer, Houten en Den Haag. Er heerst een informele sfeer en open communicatie. Er wordt gewerkt aan de nieuwste technologie. Zo wordt er momenteel gefocust op een geïntegreerde telefooncentrale in het 5G netwerk en integratie met Microsoft Teams en Cisco WebEx om communicatie in bedrijfsprocessen van onze klanten beter te laten verlopen. Het bedrijf bevindt zich al een aantal jaar in een sterke groeifase. Door deze sterke groei wordt nu het team uitgebreid en is de positie van Netwerk Engineer VoIP op dit moment beschikbaar. Er ligt veel focus op kwaliteit en creativiteit. Er worden veel trainingen, cursussen en andere opleidingsmogelijkheden aangeboden om het kennisniveau van de werknemers op peil te houden.

Rol

Als Netwerk Ontwikkelaar VoIP ben je verantwoordelijk voor ontwikkeling van de core infrastructuur. Zo houd je je voornamelijk bezig met het ontwerp en architectuur en kun je ook in teamverband technische kennis met andere collega’s samenbrengen in een totaal architectuur. Er wordt gewerkt met een veelomvattende ISP Infrastructuur, welke bestaat uit Cisco communicatie servers, Oracle SBC’s, RedHat Linux, VMware virtualisatie, Hyperflex storage, firewalls, load balancers en routing/switching.

De standplaats voor deze functie is Ede. Er wordt ruimte geboden om thuis te werken en er zijn flexibele werktijden.

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Netwerk Engineer VoIP


Wil jij je bezighouden met het monitoren, onderhouden en aanpassen van een complexe infrastructuur? Wil je jezelf verder ontwikkelen binnen een snelgroeiende marktleider?

Lees dan snel verder!

Organisatie

KPN / RoutIT is marktleider op het gebied van hosted telefonie. Een groot deel van zakelijk Nederland belt via ons platform dat ook het hart vormt van de KPN EEN telefonie oplossing. Om zo goed mogelijk in de behoeften van de klant te voorzien, wordt een totaaloplossing geboden. KPN en ruim 1500 partners hebben inmiddels meer dan een miljoen zakelijke gebruikers aangesloten op onze vaste en mobiele oplossingen. Op de locatie in Ede werken ruim 150 collega’s en er wordt nauw samengewerkt onze andere KPN collega’s op andere locaties zoals Zoetermeer, Houten en Den Haag. Er heerst een informele sfeer en open communicatie. Er wordt gewerkt aan de nieuwste technologie. Zo wordt er momenteel gefocust op een geïntegreerde telefooncentrale in het 5G netwerk en integratie met Microsoft Teams en Cisco WebEx om communicatie in bedrijfsprocessen van onze klanten beter te laten verlopen. Het bedrijf bevindt zich al een aantal jaar in een sterke groeifase. Door deze sterke groei wordt nu het team uitgebreid en is de positie van Netwerk Engineer VoIP op dit moment beschikbaar. Er ligt veel focus op kwaliteit en creativiteit. Er worden veel trainingen, cursussen en andere opleidingsmogelijkheden aangeboden om het kennisniveau van de werknemers op peil te houden.

Rol

Als Netwerk Engineer VoIP houd je je bezig met het monitoren en onderhouden van de voice platformen en de core netwerk- en server infrastructuur. Deze infrastructuur bestaat uit: Cisco communicatie servers, Oracle SBC’s, RedHat Linux, VMware virtualisatie, Hyperflex storage, firewalls, load balancers en routing/switching. Je zorg dat veranderingen en uitbreidingen op de juiste manier verlopen. Je werkt aan de preventie van problemen en detecteert dreigende storingen en lost deze op. Dat doe je zelfstandig, in samenwerking met collega’s of met hulp van externe partijen. Je hebt de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen. Binnen het team kun je ook aan de slag met innovatieve software voor network automation met innovatieve software. In goed overleg worden afspraken gemaakt over werktijden en thuiswerken.

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Centralist en Engineer Monitoring Center


Spreekt beveiliging je aan en wil jij onderdeel zijn van een hecht en professioneel team bij een toonaangevend, jong en snelgroeiend bedrijf? Wil jij bijdragen aan een optimale dienstverlening, conform procedures en protocollen? Naast je werkzaamheden als centralist heb je ook affiniteit met ICT? Ambieer jij een combi-functie als centralist en als engineer? Dan is hier je kans.

Jij:

  • Bent bereid om te werken in wisseldiensten.
  • Bent bij voorkeur in het bezit van een BOCA certificaat en/of Beveiliger II.
  • Afgerond MBO 4 opleiding.
  • Bij voorkeur in het bezit van BHV en/of EHBO.
  • Goede communicatieve- en sociale vaardigheden.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

Jouw bijdrage:

  • Klant- en servicegericht
  • Kennis en expertise als centralist
  • Je hebt affiniteit met ICT en wil dit verder ontwikkelen
  • Je werkt zelfstandig en grijpt actief in bij incidenten en meldingen, conform de procedures

Competenties: 

  • Accuraat, professioneel, stress bestendig, flexibel, creatief en oplossingsgericht

Wat bieden wij jou?  

  • Een prima salaris afhankelijk van opleiding en ervaring
  • Wij stimuleren jou om jezelf verder te ontwikkelen, zodat jij maximaal kan presteren
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (goede pensioensregeling, reiskostenvergoeding, mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling, onregelmatigheidstoeslag)
  • Wij zijn goed bereikbaar met de auto en openbaar vervoer

Reageren op deze functie

Wil je meer weten en/of reageren stuur dan een mail naar Jeffrey Kwee: jstkwee@routit.nl. Of neem gerust telefonisch contact op via 088 4372687.

Cloud Engineer


Wij zoeken een ondernemende, vakkundige en flexibele Cloud Engineer. Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan onze afdeling TI (Technische Infra) en ben je toe aan een nieuwe stap in je carrière? Wil je onderdeel zijn van een hecht en professioneel team, bij een toonaangevend, jong en snelgroeiend bedrijf? Dan is hier je kans.

Jij:

  • Beschikt over goede fundamentele kennis van Clouddiensten (Microsoft, Ansible, Azure, Office 365).
  • Beschikt over kennis van fysieke, virtuele systemen (Windows, VM ware, Hyper-V, Linux, SQL).
  • Hebt netwerk kennis (Cisco, Fortinet).
  • Kunt zelfstanding projecten uitvoeren en werken met JIRA project management Tools.
  • Capaciteitsmanagement / opstellen rapportages.

Jouw bijdrage:

  • Je staat open voor nieuwe zaken en bent van nature nieuwsgierig en leergierig.
  • Je bent flexibel en veerkrachtig in je werk en toont daarvoor een juiste houding en gedrag.
  • Je hebt een passie voor open source software en experimenteert hier graag mee.
  • Je werkt zelfstandig, maar ook samen met andere afdelingen of met derde partijen.

Competenties:

Analytisch, accuraat, creatief, oplossingsgericht, professionaliteit, stress bestendig en flexibel.

Wat bieden wij jou?

  • Een prima salaris afhankelijk van opleidingen en ervaring;
  • Wij stimuleren jou om jezelf verder te ontwikkelen, zodat jij maximaal kan presteren;
  • Een informele en dynamische werkomgeving waarin je de ruimte krijgt om het maximale uit jouw IT-carrière te halen;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Flexibele werktijden;
  • We zijn goed bereikbaar met de auto en openbaar vervoer.

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Medewerker Delivery Connectivity


Als medewerker Delivery Connectivity is je doel het behalen van een hoge klanttevredenheid. Dit bereik je door het juist verwerken en afhandelen van diverse orders. Je hebt de verantwoordelijkheid om partners compleet en tijdig te informeren over de status van hun order. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een ticketsysteem (Topdesk), mail en de telefoon. Je volgt het logistieke proces nauwlettend en zorgt ervoor dat de vragen van de partners servicegericht worden afgehandeld.

Plaats in de organisatie

Als Medewerker Delivery Connectivity ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je teamleider.

Interne en externe contacten

Interne contacten

  • Directeur Operations
  • Teamleider Delivery
  • Manager Delivery
  • Technical Support Agents
  • Partner Support
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden

Intern gericht

  • Aannemen, verwerken en controleren van orders in de interne systemen.
  • Bewaken van doorloop- en verwerkingstijd van de dagelijks binnenkomende orders.
  • Kenbaar maken van knelpunten op de afdeling en het voorstellen van verbeteringen.
  • Actie ondernemen bij problemen of escalaties.

Extern gericht

  • Beantwoorden telefoon en tickets met betrekking tot alle diensten die onder het beheer van de afdeling Delivery vallen.
  • Communiceren naar de partner betreffende de orderbevestiging en controleren van de daadwerkelijke levering.
  • Communiceren naar partners bij afwijkingen.
  • Onderhouden van contact met onze leveranciers over de voortgang van bestelde diensten door onze partners.
  • Aansturen van leveranciers bij verstoringen in de levering.
  • Te woord staan van minder tevreden partners en het gesprek positief ombuigen, klachtenmanagement.

Relaties en ontwikkeling

  • Samenwerken met andere afdelingen voor het tijdig leveren van orders.
  • Blijven ontwikkelen van de eigen kennis en vaardigheden.

Functie-eisen

  •  MBO+ werk- en denkniveau
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Affiniteit met ICT- en telecomproducten.
  • Affiniteit met logistiek en bedrijfsprocessen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift.

Competenties en vaardigheden

  • Klantgerichtheid
  • Servicegerichtheid
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit
  • Plannen en organiseren
  • Teamspeler

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Procesmanager Applicatie


Als Procesmanager Applicatie ben je verantwoordelijk voor het functioneren en (door)ontwikkelen van operationele applicaties binnen RoutIT. Jij zorgt ervoor dat key-gebruikers de systemen zo inzetten dat ze elke dag het werk beter doen. Dit binnen de door jouw gestelde voorwaarden.

Tevens ben je verantwoordelijk voor de samenwerking met leveranciers en aanspreekpunt voor functionele systeemvragen.

Plaats in de organisatie

Als Procesmanager Applicatie ben je werkzaam binnen het bedrijfsbureau.

Interne en externe contacten

Interne contacten

  • Medewerkers
  • Technische beheerders
  • Interne automatisering
  • Software Ontwikkeling
  • Security

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Applicaties

  • Ticketsysteem (Topdesk en Jira)
  • CSP-reporter (incl TIM)
  • Interne Kennisdatabase
  • Externe Kennisdatabase
  • Applicatie voor robotisering
  • Chat-applicatie
  • SSL-certificaten
  • Domeinbeheer van partners

Resultaatgebieden

Beheer en onderhoud

  • Beheren en bewaken van het applicatielandschap van de afdeling Operations.
  • Uitbreiding en optimalisatie van applicaties a.d.h.v. verbetervoorstellen.
  • Ontwikkelen, configureren en integreren van applicaties op basis van nieuwe mogelijkheden en functionaliteit.
  • Bewaken en optimaliseren van prestatiekenmerken en beschikbaarheid van applicaties en gegevens.
  • Ervoor zorgen dat de applicaties voldoen aan het RoutIT Security- en Autorisatiebeleid en toezien op juist gebruik van applicaties.
  • Het integraal, functioneel en technisch testen van applicatiepakketten.
  • RoutIT documentatie voor het beheer van de applicaties opstellen en bijhouden.
  • Het onderhouden van contacten met de leveranciers van applicaties met het oog op de verdere ontwikkeling en stabiliteit van de applicaties.

Oplossen

  • Oplossen van storingen in applicaties. Opsporen van de oorzaak van storingen en deze structureel oplossen, mogelijke maatregelen nemen voor het voorkomen van andere / nieuwe storingen.
  • Inschakelen (en bewaken van de voortgang) van leveranciers bij storingen in applicaties.

Ondersteunen

  • Ondersteunen van (key)-gebruikers en collega’s bij het oplossen van functionele vragen, performance problemen of storingen. Het overdragen van kennis aan gebruikers / collega’s.
  • Zorgen voor beschikbare informatie (en documentatie), opleiding en overdracht van informatie naar de gebruikersorganisatie.
  • Toegang verlenen en rechten beheren van medewerkers in de applicaties. 
  • Ondersteunen bij het selecteren en testen van nieuwe operationele applicaties.

Functie-eisen

  • Afgeronde, relevante MBO+ opleiding.
  • Werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Je begrijpt concepten en complexe architecturen.
  • Je hebt kennis van en ervaring met operationele applicaties, de ontwikkeling van cloud applicaties en de realisatie van applicatie-infrastructuren.

Competenties en vaardigheden

  • Analytisch denken
  • Accuratesse
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Onafhankelijkheid
  • Plannen (en organiseren)
  • Technische kennis
  • Productkennis
  • Stressbestendig en flexibiliteit
  • Resultaatgericht

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Support Agent VoIP / Network & Security


Heb jij interesse in techniek en wil jij het naadje van de kous weten als het gaat om telefonie in de Cloud of van Netwerken & Security? Vind jij het belangrijk om met inhoudelijke experts te kunnen sparren, ze te helpen en jezelf te ontwikkelen? Dan pas jij bij RoutIT!

Wat ga je doen?

Jij maakt samen met je collega’s het verschil! Je staat partners van RoutIT te woord, helpt en ondersteunt hen met technische (soms) complexe vraagstukken en bent in staat om hier zelf ook weer van te leren en nog beter te worden dan je al bent. Je krijgt veel verantwoordelijkheid om je ‘eigen’ tickets en calls bij te houden en op te lossen. Dit doe je door contact te onderhouden met leveranciers, jouw team en de partner.

Wie zijn wij?

Wij zijn RoutIT, je moet bij ons passen. Samen met onze ICT partners maken wij het MKB succesvol met vernieuwde en hoogwaardige ICT oplossingen. Routerianen maken het verschil. Wij ontwikkelen door samen te werken en van elkaar te leren. We geloven in onze open structuur en gaan altijd voor het gezamenlijke resultaat. Daarom helpen wij elkaar en de partner, en versterken elkaars kwaliteiten. Kortom, wij zijn RoutIT!

Wat neem jij mee?

Kennis en vaardigheden van VoIP of N&S zijn belangrijk, maar wat echt telt is jouw mentaliteit. We zoeken betrokken, verantwoordelijke collega’s, die goed kunnen samenwerken in een bedrijf dat veel gelegenheid biedt tot ontwikkeling.

Je mentaliteit is alles bepalend, dus jij bent:

  • Gemotiveerd;
  • Altijd op zoek naar meer kennis en vaardigheden;
  • Een teamspeler;
  • Iemand die makkelijk en goed communiceert;
  • Behulpzaam;
  • In je vrienden en familiekring de EHBI er (Eerste Hulp Bij ICT);

Jij krijgt:

Een gedegen inwerkperiode inclusief volop trainingen zodat je RoutIT goed leert kennen en jij je werk uitstekend kunt doen. Je doet dit in een team met inhoudelijke experts waar hard mee gewerkt wordt maar waar ook veel aandacht is voor ontspanning op de werkvloer.

Wil jij dit ook? Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl of bel met Jeffrey Kwee 088 4372687

Support Agent Cloud


Heb jij interesse in techniek en wil jij het naadje van de kous weten als het gaat om diensten in de Cloud ? Vind jij het belangrijk om met inhoudelijke experts te kunnen sparren, ze te helpen en jezelf te ontwikkelen? Dan pas jij bij RoutIT!

Wat ga je doen?

Jij maakt samen met je collega’s het verschil! Je staat partners van RoutIT te woord, helpt en ondersteunt hen met technische (soms) complexe Cloud vraagstukken en bent in staat om hier zelf ook weer van te leren en nog beter te worden dan je al bent. Je krijgt veel verantwoordelijkheid om je ‘eigen’ tickets en calls bij te houden en op te lossen. Dit doe je door contact te onderhouden met leveranciers, jouw team en de partner.

Wie zijn wij?

Wij zijn RoutIT, je moet bij ons passen. Samen met onze ICT partners maken wij het MKB succesvol met vernieuwde en hoogwaardige ICT oplossingen. Routerianen maken het verschil. Wij ontwikkelen door samen te werken en van elkaar te leren. We geloven in onze open structuur en gaan altijd voor het gezamenlijke resultaat. Daarom helpen wij elkaar en de partner, en versterken elkaars kwaliteiten. Kortom, wij zijn RoutIT!

Wat neem jij mee?

Kennis en vaardigheden van Cloud zijn belangrijk en ervaring met systeembeheer is een groot voordeel, maar wat echt telt is jouw houding. We zoeken betrokken, verantwoordelijke collega’s, die goed kunnen samenwerken in een bedrijf dat veel gelegenheid biedt tot ontwikkeling. En die ontwikkeling kun je nog sneller doormaken wanneer je aantoonbare ervaring hebt met:

  • Microsoft Windows Server administration (MTA)
  • Microsoft Managing Office 365 Identities and Requirements (MCPS)
  • Microsoft Enabling Office 365 services

Je mentaliteit is alles bepalend, dus jij bent:

  • Gemotiveerd;
  • Altijd op zoek naar meer kennis en vaardigheden;
  • Een teamspeler;
  • Iemand die makkelijk en goed communiceert;
  • Behulpzaam;
  • In je vrienden en familiekring de EHBI er (Eerste Hulp Bij ICT);

Jij krijgt:

Een gedegen inwerkperiode inclusief volop trainingen zodat je RoutIT goed leert kennen en jij je werk uitstekend kunt doen. Je doet dit in een team met inhoudelijke experts waar hard mee gewerkt wordt maar waar ook veel aandacht is voor ontspanning op de werkvloer.

Wil jij dit ook? Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl of bel met Jeffrey Kwee 088 4372687

.NET Ontwikkelaar


RoutIT is een jong en snelgroeiend bedrijf. De kracht van RoutIT zit in haar identiteit. RoutIT staat voor open en directe communicatie, oog voor elkaar en korte lijnen. Het levert haar diensten indirect via lokale partners, die elke dag weer kwaliteit verwachten. RoutIT wil deze verwachtingen inlossen en overtreffen. Als .NET Ontwikkelaar help jij RoutIT in deze missie.

Doel van de functie
Als .NET Ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het analyseren, ontwerpen, beheren, en uitbouwen van de RoutIT applicaties. Daarnaast denk en werk je actief mee aan de ontwikkeling van nieuwe releases.

Plaats in de organisatie
Als .NET Ontwikkelaar ben je werkzaam binnen de afdeling Software Development en leg je verantwoording af aan de manager Software Development. Je maakt deel uit van een team van ontwikkelaars.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau (Informatica en softwareontwikkeling of vergelijkbaar);
  • Aantoonbare werkervaring in het programmeren in ASP.NET en C sharp;
  • Kennis van HTML / CSS / Ajax / Jquery / MSSQL;
  • Ervaring met Visual Studio Team System;
  • Microsoft certificering, MCTS (pre);
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en Engels.

Competentieprofiel

  • Accuratesse
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Innoveren
  • Problemen oplossen
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit
  • Productkennis
  • Professionaliteit
  • Resultaatgerichtheid
  • Samenwerken
  • Technische kennis

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Goed pensioenregeling

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Technical Support Agent Network & Security


Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de Cloud diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende connectivity diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van de contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioenregeling

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.

Technical Support Agent VoIP


Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de VoIP diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende VoIP producten en diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioenregeling

Geïnteresseerd?

Mail je CV met motivatie naar HR@routit.nl.