Loading website
Samen verbinden.
Visie & Missie Evenementen Vacatures

Samen maken we elke ondernemer succesvoller

Continuïteit en bereikbaarheid zijn essentieel. Daarom maakt RoutIT uitsluitend gebruik van technologie van wereldwijde marktleiders als Broadsoft, Cisco en Oracle voor haar communicatie-oplossingen.

Onze visie & missie

Samen met onze partners elke ondernemer succesvoller maken met vernieuwende en hoogwaardige ICT-oplossingen: dat is onze missie. Wij geloven in de kracht van de partner, in eenvoud en in de kracht van ondernemen!

Ons doel is helder

Elke werkplek in de zakelijke markt voorzien van onze ICT-totaaloplossing. Dat doen we samen met onze partners. Samen vormen we een krachtige combinatie waardoor we in staat zijn ons doel te behalen.

Onze partners maken het verschil

Wij geloven in de kracht van onze partners. Zij zijn het lokale aanspreekpunt, en kennen de situatie en behoeften van de klant. Wij helpen hen nog succesvoller te zijn en het verschil te maken bij de klant.

ISO 27001

RoutIT is ISO 27001 gecertificeerd. ISO 27001 is de ISO-standaard voor informatiebeveiliging. Uw data is een belangrijk bedrijfsmiddel, dat overal en altijd toegankelijk moet zijn. Dat vereist passende bescherming en beveiliging. Voor partners en klanten van onze partners onderstreept deze certificering onze inspanningen voor kwalitatief hoogwaardige en veilige dienstverlening.

Evenementen

Het delen van kennis is een belangrijke pijler van RoutIT. Jaarlijks organiseert RoutIT een aantal evenementen om partners te informeren over de laatste ontwikkelingen binnen de branche en RoutIT.

RoutIT Vision

RoutIT Vision

Tijdens RoutIT Vision deelt RoutIT haar visie op de markt, en introduceert nieuwe producten en diensten. Naast de presentaties op het main stage, biedt RoutIT bezoekers Vision Expo: een vakbeurs met gerenommeerde spelers binnen de ICT en Telecombranche. In de afgelopen jaren was Vision Expo het platform voor onder andere Broadsoft, Eurofiber, Microsoft en Cisco om nieuwe producten en diensten te introduceren.

RoutIT Release

RoutIT Release

Het nieuwe jaar start met het evenement RoutIT Release. Tijdens RoutIT Release maakt u in korte en interactieve workshops kennis met het nieuwe producten, diensten, tooling en acties. U stelt zelf een programma samen dat bij u past.

Vacatures

Ben jij degene die samen met ons keer op keer het verschil maakt in samenwerking, kennis en service? Beschik jij over de juiste attitude, doorzettingsvermogen en wil je werken met Routerianen die net als jij de nodige expertise hebben? Reageer dan snel op de vacature via HR@routit.nl, of neem contact op met Jeffrey Kwee, tel 088 437 26 87. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

(Acquisitie n.a.v. deze vacatures wordt niet op prijs gesteld en kan juridische consequenties hebben)

.NET Ontwikkelaar

RoutIT is een jong en snelgroeiend bedrijf. De kracht van RoutIT zit in haar identiteit. RoutIT staat voor open en directe communicatie, oog voor elkaar en korte lijnen. Het levert haar diensten indirect via lokale partners, die elke dag weer kwaliteit verwachten. RoutIT wil deze verwachtingen inlossen en overtreffen. Als .NET Ontwikkelaar help jij RoutIT in deze missie.

Network Operations Center (NOC) Engineer

Als NOC Engineer ben je dagelijks verantwoordelijk voor het monitoren, onderhouden, herstellen en uitbreiden van de RoutIT ISP infrastructuur. Naast de dagelijkse operatie werk je aan het projectmatig uitwerken van nieuw ontwikkelde oplossingen en voel je je verantwoordelijk voor het verhogen van het kennisniveau van de collega’s om jou heen.

Medewerker Sales Binnendienst

Wat zoeken wij? Het woord SALES zegt voor jou natuurlijk al voldoende!

Technical Support Agent Network & Security

Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Technical Support Agent VoIP

Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

.NET Ontwikkelaar


RoutIT is een jong en snelgroeiend bedrijf. De kracht van RoutIT zit in haar identiteit. RoutIT staat voor open en directe communicatie, oog voor elkaar en korte lijnen. Het levert haar diensten indirect via lokale partners, die elke dag weer kwaliteit verwachten. RoutIT wil deze verwachtingen inlossen en overtreffen. Als .NET Ontwikkelaar help jij RoutIT in deze missie.

Doel van de functie
Als .NET Ontwikkelaar ben je verantwoordelijk voor het analyseren, ontwerpen, beheren, en uitbouwen van de RoutIT applicaties. Daarnaast denk en werk je actief mee aan de ontwikkeling van nieuwe releases.

Plaats in de organisatie
Als .NET Ontwikkelaar ben je werkzaam binnen de afdeling Software Development en leg je verantwoording af aan de manager Software Development. Je maakt deel uit van een team van ontwikkelaars.

Functie-eisen

  • HBO werk- en denkniveau (Informatica en softwareontwikkeling of vergelijkbaar);
  • Aantoonbare werkervaring in het programmeren in ASP.NET en C sharp;
  • Kennis van HTML / CSS / Ajax / Jquery / MSSQL;
  • Ervaring met Visual Studio Team System;
  • Microsoft certificering, MCTS (pre);
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden in het Nederlands en Engels.

Competentieprofiel

  • Accuratesse
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Innoveren
  • Problemen oplossen
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit
  • Productkennis
  • Professionaliteit
  • Resultaatgerichtheid
  • Samenwerken
  • Technische kennis

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Goed pensioensregeling

Network Operations Center (NOC) Engineer


Als NOC Engineer ben je dagelijks verantwoordelijk voor het monitoren, onderhouden, herstellen en uitbreiden van de RoutIT ISP infrastructuur. Naast de dagelijkse operatie werk je aan het projectmatig uitwerken van nieuw ontwikkelde oplossingen en voel je je verantwoordelijk voor het verhogen van het kennisniveau van de collega’s om jou heen.

In de kern:

  • Je detecteert (dreigende) netwerk- en dienstverstoringen en lost dit zoveel mogelijk zelfstandig op of zorgt dat dit met behulp van oplosgroepen en/of derde partijen wordt opgelost;
  • Monitoring van het netwerk en de dienstverlening;
  • Je verzorgt goede communicatie en informatie richting de diverse belanghebbenden;
  • Valideer je changes om daarmee de continuïteit van de dienstverlening te waarborgen;
  • Identificeer je verbeteringsvoorstellen om incidenten op te lossen en handel je conform vastgestelde richtlijnen.

Plaats in de organisatie
Als NOC Engineer ben je werkzaam binnen de afdeling NOC en leg je verantwoording af aan de manager van het NOC. Daarbij word je ondersteund door NOC Operators waarmee je werkzaamheden coördineert en zicht houdt op de uitvoering daarvan.

Resultaatgebieden
Technisch en operationeel

  • Het technisch beheren van netwerk-, firewall-, telecom-infrastructuur, servers en routers;
  • Het monitoren van security;
  • Het uitvoeren van onderhouds-, herstel- en uitbreidingen aan de ISP infrastructuur;
  • Verantwoordelijk voor het monitoren van de ISP infrastructuur en het waarborgen van een maximale beschikbaarheid van de ISP infrastructuur;
  • Overdracht van technische kennis naar de NOC Operators en de medewerkers van de afdeling support;
  • Administreren van de uitgevoerde werkzaamheden in een documentatie- en ticket-systeem;
  • Het automatiseren van taken en werkzaamheden waar nodig.

Projecten

  • Het (mede) opstellen van een projectdefinitie/initiatiedocument;
  • Het zelfstandig kunnen uitvoeren van ‘deel’projecten n.a.v. een projectplan;
  • Ondersteuning van de afdeling research en development bij de ontwikkeling van nieuwe diensten;
  • Ondersteuning van de afdeling software ontwikkeling voor uitbreiding en verbetering van de diensten.

Ondersteuning

  • Het geven van ondersteuning aan interne klanten ten behoeve van het oplossen van technische problemen en het afhandelen van opdrachten;
  • Het deelnemen aan de storingsdienst;
  • Het identificeren, analyseren en oplossen van afwijkingen, verstoringen en knelpunten die optreden in en rondom de ISP infrastructuur;
  • Bijdragen aan en up-to-date houden van een gedocumenteerde ISP infrastructuur.

Functie-eisen algemeen

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Kennis van en ervaring met:
    • CentOS en Debian gebaseerde Linux varianten.
    • Het beheren van Windows servers.
    • Het beheren van Cisco routers.
    • De gangbare protocollen (o.a. HTTP, DNS, SMTP e.d.).
    • Active Directory infrastructuur.
  • Kennis van BGP is een pré;
  • Kennis van monitoring d.m.v. SNMP en Zabbix is een pré;
  • Kennis van virtualisatie en load balancing is een pré;
  • Kennis van hard- en software van actieve netwerkcomponenten en computersystemen;
  • Teamplayer met een grote mate van zelfstandigheid en analytisch denkvermogen.

Functie-eisen afhankelijk van specialisatie

  • Kennis van diverse scriptalen zoals Python, PowerShell en/of Perl is een vereiste;
  • Kennis van REST/SOAP gebaseerde API’s;
  • Kennis van Cisco apparatuur;
  • Kennis van Linux besturingssysteem;
  • Kennis van virtualisatie middels VMware;
  • Kennis van Voice over IP;
  • Kennis van cloud diensten als Azure en AWS.

Medewerker Sales Binnendienst


Wat zoeken wij?
Het woord SALES zegt voor jou natuurlijk al voldoende!

  • Ben jij niet te stoppen als het om verkopen gaat?
  • Vind je het een sport om mensen te overtuigen van een product of een dienst omdat jij de beste kwaliteit in huis hebt?
  • Ben je enthousiast en energiek?
  • Stel je graag doelen én boek je graag resultaat?

Is het antwoord op alle vragen JA? Dan passen we bij elkaar!
Reageer snel op deze vacature via p&o@routit.nl, of neem contact op met Jeffrey Kwee, tel 088 437 26 87. Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Functie
Als medewerker sales ben je de commerciële schakel tussen de (potentiële) partner en RoutIT. Je verstrekt adviezen en bent verantwoordelijk voor het onderhouden van telefonische én schriftelijke contacten over offerte-aanvragen, orders en mogelijkheden van productcombinaties. De kern ligt niet alleen in het beantwoorden van de primaire vraag van de partner, maar in het bepalen van zijn behoefte. Je bent dus niet alleen reactief aan het werk door vragen te beantwoorden, maar vooral ook proactief werkzaam door goede vragen te stellen en oplossingen te bieden.

Over de organisatie
Je kan deze skills in praktijk brengen bij het meest innovatieve bedrijf van Nederland als het gaat om telecom- en internetdiensten. RoutIT is de organisatie die razendsnel ontwikkelt maar belangrijker nog: jou helpt ontwikkelingen. Je bent werkzaam in een enthousiast team van jonge mensen die allemaal dezelfde passie hebben.

Samen met onze partners maakt RoutIT elke ondernemer succesvoller met vernieuwende en hoogwaardige ICT-oplossingen: dat is de missie. RoutIT gelooft in de kracht van de partner, in eenvoud en in de kracht van ondernemen!

RoutIT biedt partners alle vrijheid om een onderscheidende ICT-totaaloplossing te ontwikkelen. Zo beschikken partners over whitelabel diensten op het gebied van connectiviteit, vaste- en mobiele communicatie, cloud, security, alarmering en monitoring. Partners zijn het aanspreekpunt van de klant, bewaken de klantrelatie en sturen zelf hun facturen. Bovendien bepalen partners zelf de maandelijks terugkerende marges. RoutIT ondersteunt partners met trainingen, marketing en 24×7 support.

Technical Support Agent Network & Security


Als Technical Support Agent op de afdeling Network & Security (N&S) ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de diensten die RoutIT levert op het gebied van connectiviteit en beveiliging. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de Cloud diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende connectivity diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van de contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioensregeling

Technical Support Agent VoIP


Als Technical Support Agent op de afdeling VoIP ben je het eerste aanspreekpunt van de partner bij technische vraagstukken met betrekking tot de VoIP diensten die RoutIT levert. Je helpt de partners met technisch inhoudelijke vragen, verzoeken en klachten over de verschillende producten en diensten. Als je er na een gedegen analyse zelf niet uit komt overleg je met- of zet je de vraag door naar je 2de-lijns collega’s (Technical Engineers). Je doet alles binnen je kunnen om te zorgen dat de partner naar volledige tevredenheid wordt geholpen.

Plaats in de organisatie
Als Technical Support Agent ben je binnen RoutIT werkzaam op de afdeling Operations. Je rapporteert aan je Teamleider en de Manager Support.

Interne en externe contacten
Interne contacten

  • Teamleider Support
  • Technical Support Engineers (2e lijns)
  • Technical Support Consultants (3e lijns)
  • Manager Support
  • Directeur Operations
  • Partner Support (Sales)
  • HR

Externe contacten

  • Partners
  • Leveranciers

Taken en verantwoordelijkheden
Intern

  • Signaleren en door communiceren van verbeterpunten in de gebruikte documentatie op de afdeling.
  • Rapporteren en adviseren over incidenten en de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden en rapporteren over knelpunten en afwijkingen in het proces.
  • Uitvoeren van ondersteunende activiteiten binnen de afdeling om problemen en veranderingen binnen te verwerken en de dienstverlening te verbeteren.

Extern

  • Doen van de 1ste-lijns support werkzaamheden: technisch inhoudelijke vragen en problemen van partners met betrekking tot de VoIP diensten van RoutIT registreren en behandelen via telefoon en tickets.
  • Helpen van partners met vragen, verzoeken en klachten over de verschillende VoIP producten en diensten van RoutIT.
  • Regelmatig updaten en bewaken van tickets en de partners op de hoogte houden van de status van de problemen/vragen.
  • Registreren van contactmomenten met partners.

Relaties en ontwikkeling

  • Vragen waar je zelf niet uit komt tijdig overleggen met- of doorzetten naar de 2de-lijns collega’s (Technical Engineers).
  • Blijven ontwikkelen van je kennis en vaardigheden om mee te gaan in de snel veranderende wereld van de ICT.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau
  • Ervaring in probleemanalyse
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift
  • Ervaring in het telefonisch te woord staan van partners is een pré
  • CCNA / RCNA certificaat is een pré

Competenties en vaardigheden

  • Servicegerichtheid
  • Analytisch denken
  • Probleemoplossend vermogen
  • Affiniteit met ICT vraagstukken
  • Aanpassingsvermogen
  • Creativiteit en oplossingsgerichtheid
  • Betrokkenheid
  • Teamspeler

Secundaire arbeidsvoorwaarden

  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door het volgen van cursussen en behalen van certificaten
  • Reiskostenvergoeding
  • Goede pensioensregeling